Retouren en service

Retourzendingen worden niet geaccepteerd, dan na telefonisch of schriftelijk overleg. Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van uw product? Neem dan contact op met onze klantenservice. 071-5230870

Stappenplan ruilen en retourneren

Wilt u een artikel ruilen of retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1.  Meldt bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
  2.  U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  3.  U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
  4.  Na ontvangst van uw zending, stuurt Groveko BV een ontvangstbevestiging via e-mail.
  5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van uw wens.

Is uw artikel defect? Lees dan eerst de Garantievoorwaarden.